Agencija za selidbe kancelarije

Za većinu vlasnika preduzeća poput vas preseljenje kancelarije može biti jedan od najizazovnijih delova upravljanja kompanijom. Od trenutka kada ste odlučili da preselite preduzeće, postoji nekoliko stvari koje je potrebno obaviti kako biste sebi i zaposlenima obezbedili iskustvo kretanja bez stresa. Stoga je neophodno odlučiti da li ćete unajmiti profesionalnu agenciju za selidbe koji će se nositi sa svim fazama selidbe. Evo šta možete dobiti angažovanjem kompanije koja se seli za preseljenje vaše kancelarije.

Sigurnost
Želite da osigurate sigurnost svoje kancelarijske opreme i kancelarijskog nameštaja tokom celog selidbe. Traženjem pomoći od komercijalnih pokretača, možete apsolutno izuzeti ove rizike. To je zato što imaju pravo iskustvo i odgovarajuću opremu za održavanje celokupne kancelarijske stvari netaknutom i bezbednom čak i prilikom preseljenja na velike udaljenosti.

Pomoć
Pakovanje i raspakivanje može biti dosadan zadatak za vas i vaše zaposlene. Ako koristite komercijalne usluge selidbe, možete biti sigurni da vam je pomoć pred vratima. Pokretni tim će se pobrinuti za sve zadatke od početka do kraja.

Obučena pokretna posada
Sa potpuno obučenom posadom na vašoj strani, možete biti sigurni da će sve proteći bez problema. Oni mogu pružiti celokupno uslužno rešenje za specijalizovana rešenja za pakovanje, ugradnju nameštaja i skladištenje.

Analiza troškova
Premeštanje posla može biti skuplje od selidbe. Međutim, zapošljavanje stručnjaka daje vam priliku da dobijete detaljnu analizu troškova. Oni takođe nude besplatnu ponudu koja vam može pomoći da odredite svoje selidbene troškove. Ovim će vam biti lakše da odredite budžet i držite se njega.
Faktori koje treba tražiti u komercijalnoj selidbi
Opet, komercijalno selidba je specijalizovana služba kojoj je potrebna pažnja na detalje i pažljivo planiranje. U suprotnom, možete izgubiti prihod zbog ometanja vaših radnika, zainteresovanih strana i kupaca. Evo šta biste trebali obratiti pažnju na usluge preseljenja kancelarija da biste imali uspešno preseljenje:

Movers treba imati dozvolu i osigurati ga.

Agencija za selidbe bi trebalo da vide vas i vaš tim kako bi razgovarali o specifičnostima posla za koji su pozvani.

Motori treba da imenuju menadžera projekta od kojeg se očekuje da koordinira sa predstavnikom vaše kompanije.

Očekuje se da će selidbe stići na vreme i obavestiti vas o svim novostima o vašem premeštanju.

Agencija za selidbe bi trebalo da rade sa zgradom zaduženom za korišćenje utovarnih pristaništa, liftova i hodnika.

Agencija za selidbe bi trebalo da komuniciraju i usklade se sa vašim timom radi rasporeda pakovanja, raspakovanja, utovara i istovara.

Agencija za selidbe treba da obezbedi materijale za pakovanje.

Agencija za selidbe bi trebalo da postave pomoćnike da rade i na starim i na novim kancelarijskim lokacijama radi maksimalne efikasnosti.

Agencija za selidbe treba da budu opremljeni odgovarajućom opremom, sigurnosnim zupčanicima i tehnikama pakovanja za rukovanje teškim predmetima poput nameštaja i elektronike, poput računara, kopirnih mašina, štampača i mnogih drugih.

Očekuje se da će selidbe biti dostupne non-stop kako bi se rešile bilo kakve probleme.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.